Viral gaji mahal tapi kerja memang bahaya saksikan

Viral gaji mahal tapi kerja memang bahaya saksikan

17 Responses to Viral gaji mahal tapi kerja memang bahaya saksikan

  1. eventide danvers schreef:

    dkt mne ni?

  2. kilat aku ni mmf A3300 schreef:

    Wei Kerja ape ni?

  3. Mohd Dzahiruddin schreef:

    suami/tunang/bf kerja gadai nyawa dilaut pasangan boleh curang pasang sparetayar memang celaka betino tu.

  4. Zaini Zai schreef:

    tabah kan hati kamu wahai sahabat menjalankan tugas kamu Di laut.

  5. Keyboard Gagal schreef:

    Betapa bahagianya bapak2 itu…lagi bermain air

  6. A Random Guy schreef:

    kerja gila..nyawa jadi murah demi wang..

  7. Muhd Izham schreef:

    aku suka kja mcmni.

  8. Ros Alia schreef:

    DEMI SESUAP NASI…..

  9. Fauzi Yatim schreef:

    Tinggi nye ombak..takut tgk..ombak tu pn dah lebih tinggi dr org nya ape lagi kalau terjatuh kat laut tu..btw ni pekerjaan ape eh??? Tak pernah tau pun…moga2 mereka semua sentiasa selamat dan dilindungi oleh Allah SWT demi mencari rezeki yg halal..duit boleh dicari…nyawa tak boleh diganti

  10. NickjR WC schreef:

    aq dh brape kaly apply kerja kapal ke laut ke..tak dapat2 pun..babi betull laa.. ade kabel baru dpat cam kawan aq.. sampai skarang aq tak leh kerja.. duk main merempat je.. ade kerja please info…bosan laah

  11. ANIMASI MALAYSIA CHANEL SUBCRIBE schreef:

    gta v

  12. Ahmad Maslan schreef:

    kerja ape ni???

  13. mystery diabetes schreef:

    Xfhm , kerja dia kena buat ape sbnr nya

  14. Onn Onn schreef:

    mcm best la..ade keje kosong agi x,barula mencabar..

  15. Mas Hanim schreef:

    doakan keselamatan utk mereka semua…amiinn..mereka ni suka kerja.tak suka kutuk.

  16. Mas Hanim schreef:

    doakan keselamatan utk mereka semua…amiinn..mereka ni suka kerja.tak suka kutuk.

  17. Fatimah Idrs schreef:

    pekerjaan apakah ini sampai sanggup meredah ombak ??adew kosong lagi x hahahah

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *